قیمت محصولات ستاره پلیمر گلپایگان
نوشته شده توسط : الهام کشاورز

قیمت محصولات ستاره پلیمر گلپایگان

قیمت محصولات ستاره پلیمر گلپایگان یکی از به صرفه ترین انواع لوله و اتصالات است که این شرکت فعال ترین تولید کننده در زمینه تولید لوله و اتصالات پلیکا (U-PVC) در صنعت ساختمان و سیستم های انتقال آب و فاضلاب است.

این  ستاره پلیمر گلپایگان با هدف توسعه و پیشرفت این صنعت توسط کادر مجرب و متخصصین برجسته و به منظور خودکفایی در تولید لوله های پی وی سی و پلی اتیلن در ایران احداث شده است و تا امروزه با تلاش های بسیار تونسته تا حدودی این هدف را مقرر کند.

ویژگی محصولات ستاره پلیمر گلپایگان

طراحی مهندسی

واحد مهندسی ما با تحلیل گرادیان های تنش در بخش های بحرانی هر قطعه در برابر نیروهای هیدرودینامیکی وارد شده به قطعه از طرف سیال و نیروهای خارجی حین نصب قطعات و درنظر گرفتن تنش های پسماند حین تولید، اتصالات را برای رقابت در بازار طراحی کردند.

بدون نشتی

عمق آب بندی بالا در طراحی و در نظر گرفتن تلرانس ابعادی بسته در تولید اتصالات، منجر به حداقل شدن احتمال نشتی در محل آب بندی شده است

خطوط سایلنت

استحکام و مقاومت بالاتر اتصالات به دلیل وجود خطوط سایلنت روی آنها

قیمت مناسب

قیمت محصولات ستاره پلیمر گلپایگان نسبت به سایر برند ها بسیار پایین تر و مناسب تر است. شما برای خرید  و انواع از قیمت محصولات ستاره پلیمر گلپایگان با قیمت بسیار پایین می توانید وارد سایت فروشگاهی پارسینا تجهیز شوید و اطلاعات لازم را در ججهت خرید کسب کنید.

 





:: برچسب‌ها: قیمت محصولات ستاره پلیمر گلپایگان , فروشگاه پارسینا تجهیز , ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: